Ejendommen

Ejendommen og dens faciliteter:

Ejendommen er bygget i 3 etaper fra 2003 til 2007, og består af hver sin Andelsboligforening. Alle lejligheder er opført i et plan.

Andelsboligforeningen Kornpladsen I består af 18 andelsboliger – indrettet i bygninger med stueplan, en anden med stueplan og 1. sal.

Andelsboligforeningen Kornpladsen II består også af 18 andelsboliger – indrettet i 1 bygning med stueplan, en anden med stueplan, 1. og 2. sal.

Andelsboligforeningen Kornpladsen III består af 14 andelsboliger – alle indrettet i bygninger med stueplan og 1. sal.

Til hver bolig hører der et mindre udhus.

Ud over de 50 boliger er der opført et fælleshus – kaldet ”Kornhuset”, hvor der kan dækkes til 50 personer, og hvor der i et værelse også er muligheder for overnatning for op til 4 personer.
Ud over de 3 Andelsboligforeninger er der også stiftet en ”fælles” Grundejerforening, som bl.a. driver ”Kornhuset”. I "Kornhuset" arrangerer et udvalg aktiviteter for beboerne, bl.a fællesspisning, fredagshygge, foredrag, musikarrangementer m.v.

Grundejerforeningen har også ansvaret for de fælles forpligtigelser, som bebyggelsen har, bl.a. udendørs belysning, vedligeholdelse af fællesområder m.v.

Der er ansat servicemedarbejdere til pasning af de udendørs arealer og slåning af græs, ligesom der er aftale om snerydning med en maskinstation.

Bestyrelsen i Grundejerforeningen består af en person fra hver Andelsboligforening.

På grunden er der flere grønne områder med træer o.l. Der er fri parkering, ligesom der er opstillet cykelskure.